گزارش برگزاری بوتکمپ کارآفرینی فرصت

 | تاریخ ارسال: 1401/3/6 | 
🔷🔷 نشست در خصوص بوتکمپ کارآفرینی فرصت در روز دوشنبه مورخ دوم خرداد ۱۴۰۱ در سالن ابوریحان دانشگاه برگزار گردید

🔷 این نشست که با حضور دکتر ممی پور ریاست دانشکده اقتصاد، دکتر ناظمی عضو هیات علمی دانشکده ومعاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، دکتر فرحی موسس و رییس هیأت مدیره بیمه بازار، دکتر دهبیدی پور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شریف و دکتر لواسانی عضو هیأت علمی و مدیر مرکز رشد و با حضور نمایندگانی از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد؛

🔷 ابتدا دکتر ممی پور ضمن تشکر از مدعوین و مهمانان، در مورد فرصتهای کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با این بوتکمپ ها و راه اندازی کسب و کار فناورانه اظهاراتی را بیان نمودند وسپس به برنامه دانشکده اقتصاد درراستای توسعه و تعمیق کارآفرینی پرداختند .
- دکتر لواسانی توضیحاتی در خصوص مرکز رشد دانشگاه و فعالیتهای آن ارایه نمودند
- در ادامه کلیپ معرفی دانشگاه خوارزمی پخش گردید .

🔷 دکتر ناظمی به طرح مفاهیم اولیه استارت آپها و تغییر و تحولات فناوری و شرکتهای دانش بنیان در عرصه جهانی پرداختند و در انتها جزئیات مربوط به این بوتکمپ را تشریح نمودند ومقرر شد این رویداد در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده مورخ ۱۰، ۱۱ و ۱۲ خرداد برگزار گردد، در این رویداد بازدیدی از کارخانه نوآوری و استارت آپهای موفق انجام خواهد پذیرفت و آموزشهای لازم ارائه خواهد شد.
- دکتر فرحی به تجربیات کارآفرینی وتجربه زیستی خود در برخورد با موانع و فرصتهای کارآفرینی در ایران پرداختند و درانتها توصیه های آموزنده و گرانقدر خود را در این راستا ارائه نمودند.
- دکتر دهبیدی پور به معرفی پارک علم و فناوری دانشگاه شریف و نحوه توسعه واحدهای فناوری پرداختند و توصیه ارزشمندی را برای مسئولین دانشکده و دانشگاه جهت توسعه مراکز رشد و فناوری ارایه نمودند.

در پایان جلسه، پرسش و پاسخ بین دانشجویان و مدعوین نشست صورت پذیرفت و مقرر شد تا جمعه این هفته ۶خرداد دانشجویان علاقمند در این بوتکمپ ثبت نام نمایند.
برنامه بوتکمپ کارآفرینی
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 748 بار   |   دفعات چاپ: 101 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر