ویندوز ۱۱ امکان گفتگو با هوش مصنوعی را فراهم می کند ویندوز ۱۱ امکان گفتگو با هوش مصنوعی را فراهم می کند

 | تاریخ ارسال: 1402/3/31 | 

مایکروسافت اعلام کرده است که هوش مصنوعی را به ویندوز می‌آورد. این شرکت قصد دارد هوش مصنوعی را در سیستم عامل جدید خود ارائه کند و در کنفرانس بیلد ۲۰۲۳ جزئیاتی از قابلیت‌هایی که در زمینه هوش مصنوعی برای ویندوز ارائه خواهند شد منتشر کرد. ویندوز ۱۲ نیز قرار است از این قابلیت‌ها بهره ببرد.

در حالیکه فقط کاربران نسخه موبایلی بینگ می‌توانستند از گفتگوی صوتی با هوش مصنوعی بهره ببرند، حالا مایکروسافت این قابلیت را به نسخه دسکتاپ گسترش داده است. شما با کلیک روی آیکون میکروفون در باکس چت‌بات بینگ می‌توانید گفتگوی صوتی را فعال کنید و با این چت‌بات صحبت کنید. این چت‌بات می‌تواند به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، آلمانی و فرانسوی به سوالات شما پاسخ دهد.

این قابلیت در واقع بخشی از تلاش‌های مایکروسافت برای ارائه تعاملات بسیار طبیعی با محصولات خودش است و علاوه بر این، ویندوز ۱۱ به کاربران اجازه نوشتن با قلم استایلوس را نیز خواهد داد. با این حال، مایکروسافت با اضافه کردن هوش مصنوعی به ویندوز ۱۱ یک گام جدید برای هوشمندتر کردن نرم‌افزار خود برداشته است.

ارائه نسخه ویندوزی چت‌بات بینگ از تاریخ ۹ ژوئن آغاز شده و به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت برای آن طراحی شده تا کاربران ویندوز به روش بسیار طبیعی با بینگ تعامل کنند و بتوانند سوال‌های خود را به‌طریق صوتی از این چت‌بات بپرسند و پاسخ‌های خود را دریافت کنند.

کاربران همچنین می‌توان با استفاده از این چت بات کارهای دیگری را بدون نیاز به تایپ کرد دستورات انجام دهند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند از چت بات بخواهند که برای یک جلسه یا قرا ملاقات برنامه‌ریزی کند یا یک یادآوری تنظیم کند. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم میزان رضایت کاربران ویندوز ۱۱ از چت بات هوش مصنوعی بینگ چگونه خواهد بود.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 623 بار   |   دفعات چاپ: 74 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر