خدمات الکترونیکی یا غیر حضوری

 | تاریخ ارسال: 1398/11/8 | 

میز خدمت کتابخانه
 
  • خدمات غیرحضوری کتابخانه در زمان شیوع کرونا
 ۱. تهیه نسخه الکترونیکی کتب فارسی و انگلیسی مورد نیاز دانشجویان و اساتید.
 ۲. ارسال نسخه فیزیکی کتب درخواستی کاربران از طریق اسنپ، آژانس و نظایر آن.
 ۳. تسویه حساب الکترونیکی دانشجویان تمامی مقاطع از طریق پست الکترونیک.
 ۴. ایجاد کانال‌های اطلاع‌رسانی از طریق واتساپ و تلگرام برای پاسخگویی به تقاضا و سئوالات کاربران کتابخانه.
 ۵. تهیه فایل‌های آموزش الکترونیکی نرم‌افزار آذرسا برای کارکنان به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت آن‌ها.
 ۶. برگزاری جلسات برخط (آنلاین) آموزش نرم افزار جامع کتابخانه.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 7314 بار   |   دفعات چاپ: 459 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر